Nu kör vi!

Tjo! Igår gick jag runt och stressade och mådde lite halvt dåligt. Har aldrig varit så nära på att svimma förut, när jag reste mig upp svartnade det totalt för ögonen och det började tjuta i öronen, hu.
På kvällen for jag i alla fall ut till Hanna och chillade med fina typer, trevligt värre! Sen for jag med Ida till Markus där vi tillbringade resten av kvällen med skönt sällskap, vad jag skrattade alltså!
Kom hem lite väl sent men det var det värt. Trött som fan imorse dock, skulle ju upp på genrep. Dock inte lika tidigt som jag trodde igår, utan först vid 11. Så nu har jag varit på Alandica och övat, gick inte så bra som jag hoppats på men.. Jävla piruetter. Men äh, är taggad ändå! Är så glad att jag fick chansen att göra detta med fina Linn, så himla kul! Nu sitter jag hos Janina och får håret lockat (tack gulle), strax ska jag iväg och uppträda! Vi hörs sen, ha det fint nu!
Fick leta i arkivet efter någon bild, så vart en från i våras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0