Tisdag 8/11

Tjo! Kom hem från dansen typ 20 i 11 igår kväll, fyfan vad slut jag var då. Det gick i alla fall helt bra så, glad var jag ändå!
Idag har jag haft en jävligt skum dag. Dock var den bra också, chill timmar och så. Garvade så jag trodde jag skulle dö åt Celindas lilla misstag på ITn. Skrattade fortfarande när jag gick hem från skolan, och då ska jag även nämna att jag gick helt själv. Mobbat kanske. Nu ska jag iväg på dans som vanligt, ikväll ska vi filmas och intervjuas. Känner att det kommer gå såååå braaaaa. :)

Kommentarer
Postat av: celinda

HERREMINGUD!! det var typ det fulaste i hela mitt liv, dör fortfarande........

2011-11-08 @ 18:40:15
URL: http://celindan.blogg.se/
Postat av: Tara

Tack finaste Malin!! Kan bara säga att jag skulle också vara avundsjuk om jag var du.. haha! Nej men det är grymt! :D

2011-11-08 @ 19:24:47
URL: http://stylebytara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0