Glaaad

Tjena! Idag var det skolfoto, blir aldrig nöjd så i år lär ju inte vara ett undantag.. Annars har dagen varit riktigt bra! Förutom, det "lilla 5-minuters-förhöret" jag trodde vi skulle ha på hälsan visade sig vara ett delprov vi skulle skriva på 40 minuter. Eh, hade inte läst så mycket som planerat, men gick helt bra ändå faktiskt!
Nu sitter jag hemma och dör för att min hårbotten svider så mycket. Färgar utväxten. Heh. Skönt att få bort det mörkare i alla fall! Förövrigt längtar jag som fan till imorgon, som kommer bli bäst! Och ikväll blir finfin den med, ska tillbringa den med detta:

Taras filmer från i tisdags! Haha, och nej, jag vet inte varför jag är så mongo i början på första. Guess I was born with it. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0