Fin fredagkväll

Haha, just nu känner jag mig verkligen RISIG. Och då menar jag inte risig i benämningen osminkad och med trassligt hår, utan verkligen genomrisig. Fick bevisat ikväll att bara att gå och skratta samtidigt var en lite för stor utmaning, hostade så jag trodde jag skulle dö. Igen. Hällt i mig massa skitasig hostmedicin nu, kan vara det vidrigaste som finns... Anyway, har annars haft en nice fredag! Först var jag på dans, vilket var kul som vanligt. Sen for jag med Hanna och kollade på Breaking Dawn. Hehe, är inte det största Twilightfanet...... men denna var bäst hittills, mycket bättre än förväntat! Sen har Hanna och jag mest chillat och nu tänker jag fan gå och lägga mig snart. Mår fan inte bra alltså, godnatt finisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0