I still see it all

Tja! Fyfan vilken dag haha. Humörsvängningar så inåt helsike. Och sen ett matteprov som jag övat som fan till och som blir det sämsta jag skrivit. Alltså kanske inte gick så dåligt, men ville verkligen kunna bli lika nöjd som jag varit tidigare och det blev jag FAN INTE. Fattade inte ett skit. Så det vart liksom droppen som fick bägaren att rinna över, ALL frustration över ALLT som jag haft den senaste tiden blev bara för mycket efter skolan, så slutade med att jag bröt ihop och bara lipade i Saines armar, haha! Nawsi. Hon måste ju trott att jag var sjuk på riktigt.
Anyway, stack en snabbis till Viktor för att umgås med honom, Saine och Jacke också, efter det gick jag till stan och hämtade ut ett skattekort. Nu sitter jag och chillar och är allmänt trött.
Har inte mer att skriva för tillfället, så hejs! :)

Kommentarer
Postat av: Annina

Sv : Aaw, tack så mycket! :D Det slutar oftast med såna där texter när jag flödar av inspiration och tankar! Hoppas din frustation blir bättre :)

2011-05-03 @ 19:26:51
URL: http://karlekochuppror.blogg.se/
Postat av: A

Bawxiii, plutten :')

2011-05-03 @ 20:57:00
Postat av: A

Bawxii, plutten :')

2011-05-03 @ 20:57:42
Postat av: Malin

A: Nå nuuuu ska du inte vad sådär! :( Haha :'D

2011-05-04 @ 20:26:00
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0