Oroande och en jäkla massa svordomar

Alltså, jag är slut. Det är så mycket med dansen och jag klarar det fan inte, mitt självförtroende är inte bra nu alltså. Är i alla fall så tacksam till alla fina dansare i gruppen, lyser upp lektionerna att ni är med där! :') Men nu är det så att en dans bara FUNKAR inte, en är nätt och jämt färdigkomponerad (och jag och Blanca har hand om komponerandet) den jävla helvetes solfjädern (som jag fortfarande inte kan hantera) gick sönder och måste lagas, jag måste sy 90354579846 dansgrejer och handla massa saker, har två dunderuppvisningar under tiden före vår ÅMI-uppvisning också, och under denna tid måste jag även öva så HELVETES på alla danser till själva ÅMI-uppvisningen. Och detta var långt ifrån allt.
Alltså.
Det är ett jävla kaos i mitt huvud. Sitter och lyssnar på Storbritanniens bidrag i Eurovision, som jag nu i efterhand upptäckt att är riktigt bra, hehe. De få orden "I can, I will" får bli som mitt mantra närmaste dagarna. För just nu, trött, hungrig och halvledsen som jag är, så tvivlar jag lite.

Kommentarer
Postat av: Jacob

Du fixar allt det där! Vi har ju trots allt kommit fram till att du e bäst på allt så ;)

2011-05-19 @ 18:12:14
Postat av: Malin

Hahahahah nämen Jacke, TACK!! :'D Tack för peppen, lyser upp enormt! Och HELL YEAH, så var det ju!!!!! hahaha elleeeeer :D

2011-05-19 @ 22:25:13
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0