Trevligt

Pernillas bild, från igår :)

Tjeena! Har haft en riktigt nice helg. Fredagen och den del av lördagen spenderades som sagt på Idas stuga. Vi chillade stenhårt, kollade på film (FAN vad rädda vi vart haha), snackade massor och så simmade jag (!!) Eller simmade och simmade, rusade ut i vattnet, la mig ner på mage och flög upp igen, skrikande som en jävla dåre. Haha, men tack för det dygnet (eller vad man ska kalla det) Ida, sjukt trevligt var det. :) På lördag dag for jag in till stan och träffade min Saineeee, vi chillade runt lite och senare färgade jag min utväxt. Kvällen spenderades i engelska parken och hos mig med massa trevligt folk. Hann även med att checka Eurovision Song Contest då, haha kunde inget annat än älska Irland ju! :')
Idag har jag och Saine bakat, fotat, chillat och varit sådär allmänt helkonstiga som vi alltid är, gillart. Ikväll ska jag kolla på hockey med Saine, Viktor och Jacke tror jag, är fan nervös nu alltså!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0