Summerday

Tjoo! :) Härlig dag alltså! Allt känns bara jäkligt bra nu, skönt som bara den. Skoldagen var chill och typ helt smärtfri, fick dessutom gå hem till vår lärare under två lektioner och käka massa gott, spela kubb med klassen och läsa våra brev som vi skrev till oss själva i sjuan.. Haha vad jag skrattade, skäms någge vettlöst. Alltså, jag var ju inte frisk. Vad i hela helvete tänkte jag med? Fyfan, tur att man förändras alltså.
Efter skolan fotade jag med Elin till digibilden, och for sen ner till mb igen för att spela volleyboll med klassen. Riktigt trevligt! Ikväll hade jag sista danslektionen (eller, det var examen) för den här terminen... Blev stående i danssalen efteråt och bara tittade, fick väärldens ångest över att jag inte skulle få vara där mer på 3 månader. Shit alltså, vad jag kommer sakna det. Alltså nej, det kommer ju inte funka. Aja, har dunder i alla fall! :)
Men nu mina vänner, nu kallar sängen. Vi hörs, nattinatti!
Idas bild från idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0