HEJHEJ

Efter att ha tillbringat 4 timmar på dansskolan är jag rätt slut. Är även stressad och allmänt... LIVRÄDD för uppvisningen. Haha, hur fan ska jag lyckas med allt... Aja, det löser sig! :)
Nu ska jag snart börja sova efter denna ansträngande dag. Som även vart rätt kul. Eller, har typ varit ett klantarsel 23445 gånger. Som när jag började dansa i korridoren och råkade glömma bort att jag hade en burk med vatten i handen....... Heh, ni kan ju gissa hur det slutade ja.
Aja, nu ska jag sluta snarra massa random shit och gå och... wait for it... KÄKA NÅT!
Cya! :)

Kommentarer
Postat av: Ella

yeaahh, gillar bilden! :D

2011-05-12 @ 16:58:20
Postat av: Malin

Hahahahaha, nämen så trevligt att höra! :'D blev lite trött på alla mina tusen "vanligt standardsmile-bilder" :'D

2011-05-12 @ 21:12:17
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0