Baby I was born this waaaay

For på dans före middagen som sagt, sen stack jag snabbt till farmor och käkade, och efter det kunde jag inte låta bli att fara på en till danslektion (därav rubriken, hoho älskar nya dansen). Får man chansen så... Hihi, underbart var det. Är dock återigen helt förbannad på mig själv. Samhällan är helt sjukt jävla svår (kan bero på att det mesta av min energi gick åt till att hålla ögonen öppna när jag skulle läsa, är äckligt trött), har inte ens börjat redigera bilderna som ska redovisas på digibilden imorgon, och så måste jag maila familjen jag ska bo hos i England också, haha vad fan ska jag skriva... Nej, nu måste jag fortsätta läsa, vi hörs när jag inte är lika död av stress längre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0