20:10

Okej, NU SKA JAG INTE BLI FAST VID DATORN FÖR DÅ FÅR JAG RYCK OCH SLÅR SÖNDER NÅGOT.
Haha, nej så illa är det inte, men måste verkligen plugga matte. Har prov imorgon, och har ofrivilligt lagt en sådan enorm press på mig själv till just detta prov av någon anledning. Så nu fan.
Annars har dagen varit mest jobbig bara. Var helt sinnessjukt trött och ute är det iskallt.
Efter skolan var jag i alla fall med Saine, Viktor och Jacke, och sen for jag på dans. Den gick faktiskt rätt bra. Härligt. Faktumet att vi har uppvisning i dansskolans lokal i år är dock så jobbigt att jag inte ens orkar skriva mer om det. Hehe. Nej nu, matte!
Puss!
Två bilder från modevisningen i lördags heh, tagna av Sara Karlsson. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0