Koreograferande, rädsla och nu godnatt! (sammanhängade rubrik JO)

Tjo! Dansen gick helt okej actually. Är väldans överlycklig över min upptäckt hur stört kul det är att komponera en egen dans! Fyfan vilken lång, kärringaktig mening. :) Aja, nu sitter jag och dör av rädsla/förväntansfullhet också. Läser brevet från skolan i England nu, och jag är skräckslagen. Samtidigt tror jag detta blir rätt awesome. :)
Aja, inatt TÄNKER jag sova tidigt, för imorgon ska jag fan hålla mig vaken hela dagen. Så, nu ska jag käka och sen glo på oth. Pusspuss
Bild från nyår, hoppas förfan att ingen tror det är ett vanligt léende jag försöker mig på.. Anyway, så är jag väldigt avundsjuk på Ida, som åker till New York imorgon! Du får ha det bäst i alla fall gulle! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0