Chock

Tjo! Är stressad och glad och trött och slut i huvudet. Skoldagen var helt chill, efteråt gick jag och finaste Saine till mig och bara snackade och sov. Fyfan. Alltså missförstå mig inte, jag älskar att sova. MEN, chocken när man vaknar alltså. Mobillarmet tjuter, det är helt ljust i rummet och man fattar INGENTING. Det komiska är att både Saine och jag blir lika jävla förlamade av chock varje gång typ! Drar efter andan, stirrar runt sig med uppspärrade ögon och fattar så helvetes lite. Haha!
Nu har jag i alla fall käkat middag och strax blir det dans. Har längtat efter just denna lektion hela veckan. Så det är niiiiice. Nu ska jag fortsätta skriva om August Strindberg. Okej nej det ska jag inte. Kommer inte kunna slita mig från jävla facebook. Som vanligt.
Upprepade bilder wohoo, men vad jag längtar till detta. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0