12 år!

Idag är det så att min söta lillebror fyller 12 år! Jessus vad tiden går, och fyfan vad gammal jag känner mig. Haha. Martin betyder i alla fall väldigt mycket för mig, vet inte vad jag skulle göra utan en bror som honom. :') Så jag är jäkligt glad att jag har min lilla pluttbrorsa, han kan alltid få mig att skratta så jag dör, och han är fan ännu mer sjuk i huvudet än mig sometimes.
Hur som helst så hoppas jag han får en fin födelsedag, GRATTIS MARTY! :)
Haha fyfan, ser ju så jävla orolig ut, haha

Kommentarer
Postat av: emme

aaaw, vår lilla martino börjar bli stor :') grattis lillen! :D

2011-03-27 @ 14:29:05
Postat av: Hanna

Grooooda groooooda :D

2011-03-27 @ 19:41:55
URL: http://haanabanaana.blogg.se/
Postat av: Malin

Emme: Ja men eller hur! :'D Sjukt! Hihi, han tackar säkert ;D

Hanan: HAHAHAHAHHA, din gråuda, på pizza!

2011-03-28 @ 14:14:27
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0