Gotta go

Hallå! Håller på och fixar mig lite och nu ska jag snart dra till bussen och åka ut till finaste Celinda. På tal om henne, så blev jag påmind om en grej när jag läste hennes blogg, som jag själv aldrig skrev i fredags: Min "dikt" kom med i den där antologin från skrivartävlingen som hölls i och med litteraturdagarna, det var riktigt kul! (:
Annars så kan jag meddela att dagen som sagt har spenderats med världens bästa Saine! Och visst blev det lite random, haha! Finfin dag har det varit i alla fall. Men nu måste jag rusa, ha en bra lördag hörni!
Puss


Kommentarer
Postat av: klara

på bikboks hemsida (:

2011-03-27 @ 11:02:06
URL: http://godisfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0