Hoho

Tjo! Är hemma efter att ha tillbringat drygt 3 och en halv timme på dansskolan. Underbart, helt jävla freaking underbart var det ikväll. Jag dör, jag älskar detta så otroligt mycket. Sista halvtimmen stannade jag och Blanca kvar och komponerade på vår dans, dör lite mer av lycka!!
Cyklade hem med ett léende på läpparna. Nu är energin dock ganska gone. Sov uselt inatt, och dagens stress/trötthet gör sig påmind genom små yrselattacker, fyfan. Samtidigt sitter jag och skrattar som en dåre och är inte fullt så bitter och slut som denna långa dag borde gjort mig. :) Haha, this makes no sense, först skriver jag att jag är så trött, och sen är jag tydligen inte det... Drar slutsatsen att jag faktiskt är JÄVLIGT trött.
Aja, nu ska jag sluta sitta här och babbla. Vi hörs imorgon, pusss
Haha, jävligt ful bild från träningen nån vecka sedan

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: ååh tack så mycket! Jag hoppas oxå att ja kmr lite längre men du borda verkligen söka vidare med dina kunskaper, sök till balett akademin efter lusse :D

2011-03-24 @ 14:36:15
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0