TJO

Trots att flera av mina fina stackars vänner var sjuka idag, vädret bara är asigt och vi har en jobbig biologiläxa+litet digibildsprjekt tills imorn som jag inte gjort, är jag riktigt glad just nu! (: Haha, känns som att det var typ 3 månader sen jag skrev nåt sånt. Haha, okej det där lät så sjukt emo att det inte är sant, så illa var det inte. :)
Idag var det först skola då, jag vet jag vet, ni är sjukt förvånade. Vårt schema på torsdagar är bara äckligt, dagarna känns så STÖRT jävla långa. Efter skolan sprang jag med läxor till Ida och Saine hoho, sen sov jag en halvtimme hos Saine också, underbart haha. Hann med ett danspass också, sen fort hem, där jag käkade och duschade. Efter det stack iväg till Alandica för att kolla på bl.a. Simons och companys nya film, som var riktigt nice! :)
Sen jag kom hem har jag gjort allt annat förutom det jag borde: plugga. Men det gör inte så vettlöst mycket faktiskt. Nu ska jag försöka gå och sova tidigare, har sovit alldeles för dåligt och lite senaste tiden. 
Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0