Sweet 16

Tjo! Har nog inte mycket att skriva förutom att idag fyller jag 16 år, haha. Och, jag har världens finaste vänner. :)
Känns helt sjukt att det är min födelsedag idag, vill förbli 15 haha.. Nej men, det är nog helt nice. Har haft en finfin dag, tack för alla grattis, presenter och så vidare! :))  Efter skolan var jag med fantastic 4 hoho, och nu sitter jag här med världens finaste Saine och chillar. Skulle ha käkat middag med henne och en annan snygg brud vid namn Ida ikväll, men det failade för Saine.. Så det blir bara jag och Ida i alla fall! Senare ikväll får vi se vad som händer, nåt trevligt ska det ju förhoppningsvis bli. :')
Återigen, TACK för alla grattis, ha en grym fredag nu hörni!
Pusss

Kommentarer
Postat av: astrid

grattis malin! :D

2011-03-11 @ 23:49:40
Postat av: Malin

Taack så himla mycket Astrid! :D

2011-03-12 @ 11:58:40
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: emme

GRAAAATTIIIISSS!!! haha, vadå efter... xD men aja! :D grattis iaf! :D <3

2011-03-16 @ 18:47:56
Postat av: Malin

Hahahaha taaack finis! :DD <3 Hoppas du hade det AWESOME i Madrid! :D

2011-03-16 @ 20:33:38
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0