1 MARS

Tjo! Vetefan hur jag tänkte när jag satt uppe 2 timmar till efter att jag skrivit godnatt igår.. Fick straffet idag, höll verkligen på att somna i skolan. Efter plågan drog jag och Saine oss ut till Textiltryckarna, hämtade danskläder. Sen ner till stan. Och hör på detta: Vi gick in på Bagarstugan, vi skulle fika, hade till och med pengar framme. MEN så vänder vi, går ut igen och går hem till mig och käkar smörgåsar istället. Vilken bedrift! Stolt är jag över oss.
Efter det kom Viktor och Jacke hit. Vi kikade på Lejonkungen hihi. Älskar den filmen så förbannat mycket! För att inte tala om musikalen, ååh.
Ikväll skulle jag ha dansat, men det vart inställt. Suger lite smått jo. Men, måste verkligen, verkligen plugga ikväll! Så, nu ska jag stänga av datorn. Snart... Hehe. Men, om vi säger att jag råpluggar i två timmar (hahah, nu började jag skratta lite), så ska jag nog efter det även ha lite tid att ladda upp Gran Canaria-bilder här! :) Kanske. Vi får hoppas.
Cya!
HAHAH, älskar den här bilden! Pigga gänget! Var väl typ andra kvällen där nere, har nog aldrig i mitt liv varit så trött! Beskiver i alla fall dagens känsla förbannat bra.
Fredrics bild förresten, hoppas det var okej att jag laddade upp den nu. (:

Kommentarer
Postat av: emme

hahahahha! så förbannat bra! xD :D

2011-03-02 @ 17:23:35
Postat av: Malin

HAHHAHAHHA jodu, vad jag garvar! :''D

2011-03-02 @ 20:38:22
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0