Godmorgon

Tjotjo! Skyndar mig att skriva ett snabbt morgoninlägg här, då jag kommer ha helt fullt upp hela dagen. Nu blir det i alla fall skola till 3, och 20 över 3 måste jag befinna mig på dansskolan för att vara tränare i en och en halv timme. Efter det blir jag kvar där i ytterligare två timmar, för att själv träna.
Sen när jag väl kommer hem har jag ett ton skolarbeten som måste pluggas på. Fyfan. Aja, gillar såna här dagar bättre än dem då man inte har ett skit att göra i alla fall. Hoppas ni får en bra måndag! (Haha, "en bra måndag"... lät ju nästan som att jag var ironisk)
Puss!
Sjuukt gammal bild, från en dansuppvisning. Tyckte den var lite konstnärlig. Celindas är den också! :)

Kommentarer
Postat av: Ella

cool bild! :)

2011-03-08 @ 16:04:25
Postat av: Malin

Hihi jo visst är den lite fräään? :D

2011-03-09 @ 06:42:50
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0