Find your freedom in the music

Och ännu en gång har dansen fått mig att liksom.. Bli mig själv igen. Skulle jag nästan beskriva det som. Eller kanske, att äntligen bli någon annan. Jag vet inte, men det jag vet är att jag älskar att bli den personen. För då är jag verkligen lycklig, 100% superlycklig.
Alla timmar vid balettstången, med benet i en vinkel som bara vill döda en av smärta, sendrag i fötter, ryggen och låren, mördande trötthet och en känsla av att man är sämst, det är alltihop värt det. Jag gör det igen och igen för att sedan få de här stunderna då man bara kan leva sig in i musiken och dansa ut allt!
Såja, då fick jag det sagt. :') Hoppas ni inte blir ALLT FÖR trötta på mitt tjat. Okej, jag förstår, ni är det redan. Sorry. Ska förbättra mig. Men jag... JAG ÄLSKAR DET JU!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack så mycket! :D

2011-03-15 @ 21:31:52
URL: http://pernillala.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Sv: Tack så mycket! :D

2011-03-15 @ 21:32:15
URL: http://pernillala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0