Leaving all that I know

Tjena! Sitter ensam, glor ut genom fönstret och försöker finna nån slags trygghet i tanken att jag snart lämnar europeiska kontinenten utan en enda människa jag känner med mig. Gör även ett försök att framkalla den där underbara Englands-känslan genom att lyssna på Beatleslåtar och låta Paul McCartney intala mig att det enda jag kan göra är to let it be.
Kvällen har spenderats med några av dem jag bryr mig mest om. Finfint det. Vad jag kommer sakna alla, det är helt stört.
Ett inlägg innan jag åker imorgon lär det nog bli också, så börjar inte med det där "ni får ha det så braaaa, hejdååå" fjollandet riktigt än haha! Men nu ska jag ta och fixa lite grejer, vi hörs som sagt! :)

Kommentarer
Postat av: lisa

ha det fucking awesome nu bonde! :D

njut och snacka engelska och glöm inte skörda ;D

<3

2011-06-10 @ 11:59:14
URL: http://laiishaa.blogspot.com
Postat av: Malin

Hihi taaaack så mycket finisbonde! :'D Ha det superbra här hemma med! :)) Hihi ska försöka, och NEJ FÖR SATAN ;D sak skörda och plöja och tröska och ha mig på åkrarna där haha! ;D <3

2011-06-10 @ 16:22:21
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0