Hawaiitema, volleyboll, fina vänner och dans

Lånade bilden av Julia :)
Idag hade vi volleybollturnering i skolan (skitbra jobbat 9c!!!), riktigt kul med alla olika teman och allt haha! Skönt väder fick vi också, så inte fasen klagar man. :)
Efter alla matcher (grattis till vinnarna 9a!) for jag till Janina och käkade massa gott med henne, Simon, Saine, Julia och Ida. Trevliga grejer! Efter att ha tagit en snabb tur via stan är jag nu hemma och chillar för fullt. Är så vettlöst trött så blir väl kanske att sova lite innan senare ikväll då det är DANS som gäller! Jag. Är. Lycklig.
Det är dunder som står på schemat, tagga inför sommarens alla uppvisningar! :) Fasen vad det är nice. Fasen vad allt är nice!

Kommentarer
Postat av: emme

nej va söt bild på dig :D singel elr...? ;) hähä ;D

2011-06-06 @ 17:15:29
Postat av: Malin

Hihi tack Emme, du är fin du :D

Ah, om du vill är jag det ;) hahah!

2011-06-06 @ 17:41:42
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0