Home

Heeeej! Jag har så otroligt mycket känslor som flyger runt i mig nu att jag skulle kunna gråta. Men det har jag gjort tillräckligt. Nästan. Jag är så lycklig över att vara hemma efter att ha tillbringat 17 dagar utomlands, jag längtar efter att få träffa alla så otroligt mycket, och jag saknar London, Ilfracombe, och alla underbara människor jag träffade där så att det gör ont.
Nu är jag i alla fall hemma igen efter språkresan. Att jag klarade av detta kommer jag leva länge på haha. Känslan när jag satt där på planet, såg enorma London breda ut sig under mig och visste att jag var där helt ensam och fick ta och fixa detta nu helt enkelt, den känslan var galen.
Men allt gick fint, och jag hade en helt underbar tid där. Värdfamiljen var crazy och det var sällan tyst i huset, men trots det var de extremt gulliga och jag trivdes jättebra. Skolan var bra, inte lika tråkig som hemma och lärarna kunde inte sluta undra HUR FAN jag kunde komma från Finland men ändå prata svenska, haha!
Eftermiddagarna spenderades ofta dansandes, läraren måste ha varit den grymmaste dansaren jag nånsin sett seriöst, i alla fall när det gäller street dance. Han har bl.a uppträtt solo på en arena i London för 50.000 pers, inte så illa ändå!
Och på kvällarna gick jag runt i stan med de andra, tog en miljon foton, badade i Atlanten, satt vi stranden eller på nån kulle och bara njöt av livet. :')
Sista kvällen var i en klass för sig... Skriver mer om den sen, precis som jag ska göra om London också! För annars blir detta inlägg för långt. :) Har fortfarande engelsk tid i skallen så är inte speciellt trött men ska i alla fall gå och käka nåt nu! ÄR SÅ LYCKLIG ÖVER ATT FÅ ÄTA VANLIG MAT IGEN!
Haha, vi hörs sen!
Margheritas bild :)
Lite bilder från Ilfracombe, kommer såklart fler sen! För att låta lite fjollig, kan jag ju säga att jag verkligen saknar det med hela mitt hjärta. Jag gör verkligen det.

Kommentarer
Postat av: Francine

guud vad underbart det låter! Gillar att du är den enda blonda på gruppbilden! :D

2011-06-28 @ 16:48:45
URL: http://francinee.blogg.se/
Postat av: Malin

Hihi kul att du tycker så, det var nog riktigt bra jo :'D Hahaha jo jag vet, första veckan var jag typ den enda blonda över huvudtaget haha! :D

2011-06-28 @ 20:25:25
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0