Stockholm next

Tja! Skönt med ledigt nu några dagar, känns i princip som sommarlov redan!
igår hade vi sportdag, som bestod av klaustrofobitest (skulle krypa och klättra omkring i massa trånga, kolsvarta gångar, haha tyckte det var rätt kul), första hjälpen (sportigt!!) och Body Pump.
på eftermiddagen for jag till stan med saine, Malin d och senare Ida också, och fixade lite grejer. Kvällen spenderades på lite olika ställen, bl.a på korpmatch. (: för tillfället sitter jag på rosella med Ida, far till Stockholm med henne idag. Fina grejer, ska chilla runt lite och så måste jag verkligen köpa avslutningsklänning också! Fint att jag började fundera på sånt nu först. Aja, hoppas ni får en fin torsdag nu hörni, vi hörs säkert ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0