Tomorrow comes to take me away

Tjaaa! Mina tva veckor i underbara Ilfracombe narmar sig sitt slut. Har haft det skitbra, visst har det gatt upp och ner, vadret har varit daligt ibland, jag har langtat hem som fan, men detta har anda varit en upplevelse som jag kommer minnas resten av mitt liv. Har lart kanna manga nya, underbara manniskor, har lart mig massor och, saklart, skrattat som en dare.
Har om dagen var vi till Bideford och shoppade, forra veckan akte jag berg och dalbana (jag!!! Jag som ar mesigast pa jorden nar det kommer till sant) och i tisdags simmade jag i havet (blev inte av forra veckan). Och tro mig, Atlanten ar inte varm har i juni. Kanner redan att jag borjar bli sjuk.
oh my god tom and mat are super sexy i cant wait to come back
Haha okej, det dar var de tva yttrerst konstiga ledarna har pa skolan, som skulle ha datorn ifran mig med vald. Inte friska pa ett stalle nej, men de ville sa garna va med pa bloggen sa. Anyway, imorgon vantar uppstigning klockan 5 pa morgonen, sen borjar den manga timmars langa bussresan till London. Ska antligen fa traffa min familj igen dar, fyfan vad jag har saknat dem anda :') Sa da blir det nagra dagar i mitt alskade London och sen kommer jag hem!! Fyfan vad harligt det ska bli att traffa alla igen, helt. javla.insane. Bilder och mer text om resan lar komma da. Nu maste jag rusa, ha det bast!

Och forresten, funkar inte att svara pa kommentarer har, men hur som helst ar jag jatteglad over de jag fick nyligen, ni ar sa otroligt sota, lyste upp min dag att lasa dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0