Summer, I love you!

Idag kändes det fan som sommar på riktigt, vet inte hur många gånger Saine och jag tittade helt förundrat på varandra och bara "Alltså.. Det är sommar!" Haha! Är så jävla LYCKLIG!
Dagen spenderades som sagt på Lilla holmen då, låg och stekte och simmade även en gång! Nu har jag nyss käkat middag och strax kommer Saine hit. Hon sover här inatt också, nice. Kvällens planer är oklara, vi ser liteeee.
Förresten, om en vecka lämnar jag holmen och beger mig ut på mitt livs äventyr... Haha, är så jäkla rädd. Far då som sagt iväg till London helt ensam, sen vidare genom England för att bo hos en helt främmande familj på sydvästkusten i två veckor. Men tänker mer på det sen, nu ska jag ut och njuta av den åländska sommaren istället, haha!

Här kommer lite bilder från gårdagen också!
"Lönnqvist chillar!!"
Eh, mitt objektiv lossnade 4325 gånger under dagen = min kamera är gaaanska sönder = crapbilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0