Save tonight, tomorrow I'll be gone

Hade en sjukt nice kväll igår för det mesta, så grunskolan avslutades nästan på bästa möjliga sätt! :)
Idag vaknade jag upp hos Ida, for hem rätt tidigt för att säga hejdå till pappa. Han far till Finland idag, och själv åker jag ju imorgon. Kommer alltså inte träffa honom före den 25:e, kan ju säga att bådas ögon inte var helt torra. :')
Annars har jag mest packat och chillat med Janina idag. Att jag börjar min resa (haha låter som från någon boktitel) imorgon är så overkligt att jag inte kan fatta det. Lika overkligt som att vi har sommarlov och grundskolan är över!
Nu ska jag hur som helst pallra mig iväg till Saine, för att va med henne sista gången på ett jäkligt långt tag!
Vi hörs senare, puss!
Saines bild på oss och våran underbara föredetta klass, 9c igår ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

ååh vad roligt det låter men samtidigt väldigt nervös och spännande, men du får ha det superduperbraa! :D ha det så roligt! :D

2011-06-09 @ 22:44:15
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/
Postat av: Malin

Hihi jooo, verkligen nervöst! :''D Men taack så himla mycket Sara! :D ha det superbra du med, och lycka till med dunderdansen!! :D

2011-06-09 @ 23:44:29
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0