Ilfracombe

Tjoo! Liten update fran Devon, Ilfracombe kommer har! Jag bor med varldens skonaste vardfamilj som bjuder pa drinkar och dansar loss till Wii Just Dance med mig, jag irrar runt i stan med skitful regnjacka, karta i handen och ett extremt forvirrat ansiktsuttryck da jag far 89546 gangen inte kan hitta vagen hem till Queens avenue, jag lar mig tjeckiska och italienska, jag rusar upp pa en av stans hogsta kullar med varldens vackraste utsikt over stan och solen som gar ner i havet och bara garvar med de andra for att det ar sa stort vackert, jag busar med familjens smattingkillar Max och Henry (sotaste ungarna pa lange) och sa dansar jag saklart hihi! Igar larde vi oss breakdance, mina handleder dog. Sa ja, jag har det prima! Men trots det sa langtar jag hem, saknar alla dar hemma galet mycket, och sa ska vi inte glomma maten! Engelskt kak alltsa... Forlat men, fyfan. Anyway, nu har jag lite lektioner, sen dans och ikvall bbq. Imorgon ska vi vara pa stranden sa forhoppningsvis blir det ett dopp i Atlanten da! Vi hors horni, har dock sjukt svart att hitta dator har borta, och nar jag val hittar en hinner jag typ inget. Men har kom ett litet livstecken i alla fall. Hoppas ni har det grymt horni! Pusss

Kommentarer
Postat av: farmer

åh, fan vad härligt det låter!

se till att ha det lika grymt resten av tiden du är där! och glöm inte skörda :D

2011-06-16 @ 19:40:50
URL: http://laiishaa.blogspot.com
Postat av: Erica Dunder

WOW så roligt du har det! Njut va alla upplevelser nu! Vi saknar dej på Dunderdansen! Ta vara på dej och ta vara på varje stund! Här hemma är allt som vanligt!



Se till å ta hem några fräna steg till Mariehamnskalaset <3

2011-06-17 @ 18:47:32
Postat av: Ella

Yeeee så härligt du verkar ha det! Ta vara på stunden :) Saknar dig, världens bästa danskamrat! :D PUSS

2011-06-17 @ 21:50:38
Postat av: Hanna

Åh, det låter som du har det riktigt super! Sköt om dig och ha så kul! :)

2011-06-19 @ 00:25:26
URL: http://haanabanaana.blogg.se/
Postat av: Malin

Farrrmerrr: Hihi, taaack gullisbonde, ha det grymt hemma med! :D Haha men ABSOLUT INTE, gjorde det varje dag på åkrarna där! ;D

Erica: Åååh vad söt du är Erica, tack! Saknar er med, hoppas ni har haft superroliga träningar och uppvisningar, kan knappt vänta tills nästa träning jag! :D <3

Ella: Hihi joooo, tack! :D Hoppas du har det grymt hemma, och att ni rockar med dunder, vilket ju är en självklarhet, ni gör ju alltid det ;D Saknar dig meeeed världens bästa däänspoolarä, och dansare med för den delen :D PUSS PÅ DIG!

Hanna: Joo det var riktigt fint faktiskt! :'D Tack så mycket, hoppas allt var toppen här hemma med! :D

2011-06-27 @ 22:57:21
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0