Ett ord: AWESOME

DÅ HAR MAN GÅTT UT NIAN DÅ! Helt jävla insane, fyfan vad sjukt det äääär! Är så förbannat lycklig, äntligen är man done med ÖHS! Men trots detta så grät jag som fan sen, kommer sakna alla så sjukt mycket! Och vill inte att underbara, helstörda 9C ska splittras!
Avslutningen var i alla fall nice, men galet lång. Fick förresten stipendium i geografi! Hoho, hoppas att inte allt för många hörde mitt "what the fuck" när mitt namn ropades upp. Glad blev jag i alla fall! Och är sjukt nöjd och positivt överraskad till betygen! :)
Efter avslutningen var jag till stan med Saine, Ida och senare Viktor också. Nu ska jag strax iväg till dinos för middag med klassen och sen blir det att fira att grundskolan är över!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0