22:08

Heeey, sitter ute på stugan och chillar. "Släktträffen" tidigare var himla trevlig och Nora var lika söt som vanligt, bilder kommer! :)
Förresten så drömde jag det asigaste ever inatt, mardrömmar om ormar tycks förfölja mig (kanske för att det är min fobi), men inte vanliga ormar utan helt jävla störda fanskap som hoppar och flyger och bits och har sig, fyfan haha! Och på tal om drömmar så hann jag även drömma om England inatt, ännu en gång.. och jag har insett en sak. Före jag for tänkte jag att "bra, då får jag det gjort och sen kan jag vara nöjd". Men, det har nästan blivit tvärtom. Efter detta vill jag göra det igen och igen. Vill resa ensam, fara till Tjeckien och Italien och hälsa på mina vänner där, jag vill bo i London, jag vill åka vart som helst... Fan haha. Aja, nu ska jag i alla fall ut i solstolen innan solen går ner och käka jordgubbar eller något (failad svenska eller nåt, lät som att solen ska käka, men whatever), vi hörs! :)
Är inte på min dator, så har inte tillgång till flera bilder, men med denna vill jag i alla fall säga: GRATTIS EMMA! 16 år har jag känt dig, och det känns bra att veta att vi fortfarande efter dessa år (haha låter som en gamling) kan snacka om det mesta och skratta som fan ihop! Och sen ska vi inte prata om hur många minnen vi har tillsammans! Anyway, hoppas din födelsedag är och blir riktigt awesome nu! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Om du åker till Tjeckien kan du väl ta hem en till Dixie-vovve åt oss?! :D Det är ju deras hemland så de är mycket vanligare (och lite billigare) där :)

2011-07-06 @ 22:16:49
URL: http://haanabanaana.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahaha, är det sååå? :) Men självklart gör jag det ;D Tror jag tar med en liten vovve till mig med då, Dixie är ju så jääkla söt! :D

2011-07-10 @ 12:35:35
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0