GODNATT

Tjo! Gårdagen spenderades med Ida, härligt att träffa henne igen! Vi fixade och trixade lite grejer, skrattade, snackade och chillade. Idag for jag snabbt och träffade Simon och Beman för att snarra angående en kul grej, och ikväll har jag varit med min Saine, vi har promenerat, käkat chips och bara haft det trevligt. Förutom ett tillfälle. Nice att halka på mattan, falla baklänges och slå huvudet i byrån! Föll ihop på golvet och dog/lipade lite, det tog så förbannat ont! Men samtidigt kunde jag inget annat än asgarva åt hur fult det måste ha sett ut.
Nu ligger jag ensam hemma och chillar, är rätt rädd då dörren var öppen när jag kom hem... Haha.

update, 15 minuter senare: HAHA FYFAN, plingade på dörren nyss, FÖRSTÅ MIN RÄDSLA. Men det var bara Ida som kom hit och höll mig sällskap haha, tryggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0