We might not get tomorrow

Efter att Johan nämnde uttrycket "Allt som kan skita sig skiter sig" har det faktiskt känts lite så. Vaknade upp imorse och allt var så jobbigt att jag bara ville sova bort livet. Meen, efter en trip ut till Hammarlands skogar och lite busande med världens sötaste kusinbarn så känns allt ganska mycket bättre.
Gårdagskvällen var i alla fall nice, dagen spenderades på stranden med Saine och på kvällen var det ju rock off som vanligt. Säger bara, Robert Gustavsson♥
Nu har jag nyss käkat middag och strax ska jag bege mig mot Saine, sen ut för att fira sista rock off kvällen i år, NU KÖÖÖÖÖÖR VI
Amandas och Saines bilder, Island in the sun och skolavslutningen, hoppas denna kväll blir lika bra som de var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0