MÅNDAG

Herregud, skulle inte va helt fel att hoppa av den här jävla bergochdalbanan eller vad man ska kalla det, som jag befinner mig i just nu. För många kvällar som slutat i tårar helt enkelt.
Annars, så var gårdagskvällen oftast skitbra ändå! Skulle nästan säga att det var den roligaste, i alla fall i början och mitten! Hängde på Gröna udden, skrattade som fan, hoppade som en galning till Amarillo, osv. Känner mig dock slitnare än nånsin nu. Ska hur som helst trotsa regnet och bege mig ner mot stan för att fika med min vän Saine, som jag förövrigt älskar ganska jävla mycket!
Ha det gött!
men shit vad trött jag ser ut haha

Kommentarer
Postat av: Kevin!

Det hör ju till att man ser trött ut under Rockoff! :D (fast du ser inte sådär jättetrött ut i alla fall :) )

2011-07-25 @ 15:16:36
URL: http://kevoo.blogg.se/
Postat av: Malin

Hehehe det är ju faktiskt väldigt sant det! :D Haha nämen så skönt att höra! :')

2011-07-26 @ 16:15:35
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0