IITS

Heej! Är hemma efter en helt galen helg på Jurmo. Efter att ha levt riktigt festivalliv med tältande, leriga skor och sömnlösa nätter är det ändå helt otroligt skönt att va hemma igen och få duscha, äta och ha en skön säng att sova i. Har i alla fall haft sjukt kul! Dansat på bord, bastat mitt i natten, umgåtts med massa sköna typer, hyrt cykel och cyklat runt på holmen med Saine, gråtit av skratt, lyssnat på massa grym musik och dansat lite till. Idag packade jag och Saine ihop våra grejer vid 10 och lämnade holmen, kom hem vid 6 ikväll.. Fyfan. Har nog verkligen aldrig i mitt liv varit så trött som idag. Det märktes på färjan, Amanda och Pontus som vi satt med fick nog skämmas lite när Saine och jag verkligen bröt ihop av asgarv, tårarna sprutade och vi fick ingen luft. Så går det när man sovit kanske 5 timmar under hela helgen.
Anyway, ikväll har jag käkat och duschat. Och packat upp. Och käkat lite till. Fyfan, har levt på alldeles för lite och så ensidig mat senaste dygnen att det är sjukt. Svälter ju.
Snart kommer hur som helst Ida hit och håller mig sällskap, och imorn far jag ut till stugan för att umgås med Emelie och Fredric. Kan inte annat än GILLA DETTA!

Här kommer 3 bilder från helgen på mig och några fina tjejer! Bilderna snodde jag från Jennifer, hoppas det var okej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0