The sun goes down, the stars come out

Igår for jag in till stan från stugan igen. Planerna var att ha en rätt vanlig sleepover med Saine, men det vart inte riktigt så.. Den här natten var nog fan en av de sjukaste jag varit med om i hela mitt liv. Skrattar fortfarande när jag tänker på den. Somnade 7 imorse och har verkligen aldrig känt mig äckligare än jag gjorde när jag vaknade. Nu har jag i alla fall duschat i några år. Snart ska jag bege mig mot Janina för att fixa och käka middag med trevligt sällskap, fasen vad fint! Vi hörs, ha en fin dag!
Bild från älskade London... På tal om det, måste bara slänga upp ett inlägg om dagarna där också! Kommer strax :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0