Far till stugan

Tjena! Jag och Ida vaknade nyss, och efter 9 timmars sömn är jag fortfarande lika trött.. Aja, sova ska jag inte för nu bär det av ut till eckerö! Emelie och Fredric kommer dit senare och fyfan vad kul vi ska ha, precis som vi har varje år. Kommer hem imorgon igen, då är det dans som gäller!
Förresten, lyckades ha sönder min mobil på Jurmo... Så om ni messar/ringer finns chansen att jag inte ser nåt då halva skärmen är svart men ska försöka fixa det... På nåt sätt... Hehe. Aja nu vet ni, ha det bäst!
Blir tre bilder från förra året med de där härliga typerna :')

Kommentarer
Postat av: emme

oj oj, minnen minnen...så fina minnen :) xD

2011-07-19 @ 14:26:23
Postat av: Malin

Ja men verkligen, kommer nog aldrig glömma minnen som dessa alltså! :'D

2011-07-19 @ 20:25:06
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0