Bilder från igår

Hade en otroligt trevlig kväll hos Janina igår med middag, skratt, snack och film. Idag vaknade jag av att det var så förbannat varmt, men inte ska man klaga! Ryser när jag tänker på hur det var i februari...
Annars har jag mest solat och varit till stan efter min cykel, som nån jävel högst antagligen har sparkat omkull, den där cykelkedjan (?) hoppade nämligen ur direkt när jag började cykla. Arg tjej. Haha, nu har jag i alla fall nyss käkat lunch. Fattar inte hur fan det gick till, men jag lyckades faila med att laga pyttipanna och stekt ägg. Hur fan kan man det? Jag menar, man typ.. steker det och så är det klart.
Hehe, snart ska jag i alla fall ÄNTLIGEN få träffa min Ida, har inte sett henne på över tre veckor. Sover hos henne inatt också tror jag, blir fiiiina firren det! :) Ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0