Well, that is not a byxa.

Heej! Har inte bloggat på några dagar nej, sorry för det. Har inte haft tid riktigt.
I förrgår var jag i alla fall med Saine på dagen, tog det ganska chill. På kvällen var vi med Viktor och Jacke, spelade lite och snackade mest, trevligt! Då fick vi även för oss att dom skulle följa med mej och Saine till Sverige nästa dag, och så vart det. :) Så gårdagen spenderades i Stockholm med dem, hade jäkligt kul! Och fast jag hade lovat att inte shoppa så mycket, blev det lite grejer iallafall, hehe. Ångest... Jaja, älskar det jag köpte iallafall!
På vägen hem träffade vi Gustav också, så vi 5 satt mest och garvade och spelade kort på båtresan hem, naajs.
Haha, och angående rubriken var det en så jävla klockren kommentar Viktor sa, orkar dock inte berätta hela "historien" nu.. :)
Idag har jag en del grejer och göra kom jag på. Eller nja, men har två digibildsprojekt som bara måste bli bra. Borde faktiskt ta och jobba lite med dem. Senare ska jag iallafall ut och gå med min Janina! :)
Och ikväll ska jag på massage, första gången i mitt liv. SKÖNT var ordet!
En kavaj, tre tröjor och en ring fick följa med hem, inte så mycket ändå alltså. :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, en sådan kavaj har jag också kikat på, hoppas på att hitta en i Florida :) Men hallå, jag vill höra vad min käre bror nu har hittat på! Älskar när han kläcker ur sig fräna kommentarer ;)

2011-01-04 @ 18:34:45
Postat av: Sara

najs najs :)

2011-01-04 @ 18:58:15
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/
Postat av: Malin

jaså är det så? :D Ja, det gör du säkert! Hahah, okej det var såhär: Han var i en affär, så kommer en mörkhyad, utländsk kvinna fram till honom och typ bara "Hi, can you help me, I don't understand.." Och så går hon till en hylla där det står "BYXA 99 kr" på en skylt ovanför, men på hyllan ligger massa tröjor som det står 199 kr på. Så hon bara "I don't understand, what is byxa? What do they mean with this?" och pekar på tröjorna. Så då säger Viktor, helt enkelt: "Well, THAT is not a byxa!" Och det lät så jäävla klockrent, hahaha! Som i en film eller nåt xD Haha!



Sara: Hihi, vad kul att du tycker det! :D

2011-01-04 @ 21:35:45
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hahaha! Åh, vad klockrent! :D

2011-01-04 @ 22:17:29
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0