Senaste dygnet

Hallå! :) Ett tag sen jag skrev jo.. Okej, det var igår, hahaha. Men iallafall, så har jag haft ett trevligt dygn som har spenderats mest med Saine, men även Viktor och Jacke ett tag. Har handlat mat, kollat på film, lagat mat, käkat och dött av mättnad, byggt en koja (HAHAHA), spelat spel, därmed blivit tvungen att klippa ett hack i ögonbrynet (som dock inte märks mer typ) snackat om allt mellan himmel och jord med min finis (Saine) och... sovit i en soffa. Vilket var överraskande bekvämt!
Riktigt trevlig var gårdagen iallafall, så tack för den! Idag kollade jag och Saine mest på tv typ. Vet ni den här dokumentären, serien eller vad fan det nu är, som går på TV4, som heter Spårlöst? Haha, det kollade vi bland annat på. Och det var sjukt hur mycket jag grät! Eller okej, iallafall jämfört med hur mycket jag BRUKAR lipa. Fyhelvete vad sorgligt det var! Alltså neej.
Hur som helst, nån gång vid 3 gick jag till Ida och chillade med henne, trevligt det med. :) Hon far ju till Sverige för att testas på ett gymnasium där hon, fyfan vad jag är glad för din skull gulle! Hur det än går är det ju jäkligt kul, men LYCKA TILL iallafall!
Efter det gick jag iallafall hem, duschade och stack till mormor&morfar och käkade middag, och nu sitter jag hemma och chillar. Imorgon börjar skolan och jag är så opepp man kan bli. Men det är bara en termin kvar i grundskolan nu, känns jävligt bra! Och det känns rätt behövligt att svänga tillbaks på dygnet och få lite rutiner igen. Och att börja DANSA igen! Herregud vad efterlängtat det är, det är galet alltså. Ska bli en sån jävla lycka att kliva in i danssalen, att.... *och här sjunker majoriteten av läsarnas intressenivå enormt* Haha, så ska nog sluta med mitt danssnack. Just nu. :)
Yesyes, det som återstår av min kväll är väl mest en massa OTH eller nåt sånt, sen FÖRSÖKA somna i tid. Good luck Malin! :)
Aja, PUSS PÅ ER :)
Fick bli cambilder i brist på annat, hehe..

Kommentarer
Postat av: Jonjon

Visste ju att du hade fina bilder (A)!

2011-01-09 @ 21:20:04
Postat av: hanna

är DU söt eller söt!??!? :)

2011-01-09 @ 22:41:47
URL: http://hannafagerlund.blogg.se/
Postat av: Malin

Jonjon: Hahah ts, nädu! Men taack! :D

Hanna: Inte lika söt du som iallafall! :)

2011-01-10 @ 14:38:35
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0