Hejhej

Idag var jag då till stan med Saine, ytterst jävla onödigt då det enda vi (jag) köpte var godis. Efter det var vi till Ida, satt och snackade mest. :)
Nu ikväll har jag varit ut till min morbror och käkat med massa släktingar. :') Träffade två av mina supergulliga kusinbarn igen, galet hur söta dom är! Dog lite när dom bara ville leka hela tiden, har sprungit upp och ner i trappor, hoppat i sängar, jagat dom, byggt 45657774 figurer och blivit "nerbrottad" lika många gånger. Haha, vilka gulliga kusinbarn jag har alltså, sjukt.
Nu har jag suttit och garvat och slirat vid datorn alldeles för länge. Haha, fysatan vad jag skrattar!! Jag är sjuk, det är ju så det är. Jaja, nu ska jag göra nåt annat! Hörs imorgon, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0