Blue eyes

Tjenatjena. Gud alltså, helt jävla galet hur slut jag var igårkväll, orkade knappt stå upp haha. Mådde inget vidare nej. Pallrade mej till skolan idag iallafall. Var som sagt till Lusse de två första timmarna, är rätt 100 på att det är dit jag kommer söka nu. Men hur fan ska man kunna välja ämnen och sånt, har inte en aning om vad jag ska.. satsa på. Hehe. Och gud vad liten man kommer att känna sig där, yeey. Som att vara tillbaks i sjuan, jag längtar. :) Haha. Resten av dagen har varit piss, mina ögon svider av trötthet (eventuellt även ögoninflammation), har ont i hela kroppen och är förkyld. Orkade inte med sista timmen så gick hem. Nu sitter jag i soffan och chillar stenhårt, härliga grejer det. Nån dans lär det ju inte bli, fan vad jobbigt. Men har lärt mej av alldeles för många tidigare misstag när det gäller sånt. Hehe.
Nu ska jag käka nåt, cya!

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: men shiit, stackars dej om du känner dej så dålig :( Krya på dej massor nu! :)

2011-01-24 @ 19:51:03
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0