falling a thousand feet per second

Tjo! Jag är hemma igen, är död och orkar ingenting.. Gårdagskvällen vart riktigt lyckad. Blev somsagt födelsedagsfirande av Nikita, hemma hos Cia. Hade helt kul tills saker gick lite käpprätt åt helvete hah, har verkligen aldrig mått så dåligt. Sen kom dock peppen tillbaks, så för det mesta var det riktigt kul!
Finns så många jag skulle behöva skriva världens största tack till nu, men så därför får ni här ett gemensamt: TACK! Hittills idag har jag varit kvar hos Cia och chillat lite med några tjejer och sen vandrat hem igen. Nu tänker jag lägga mej ner och dö. I och för sig, är det fint som fan ute så skulle ju vara härligt att gå ut och fota en sväng.. men lär väl däcka i en snöhög.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0