Lite alltmöjligt

Goddagens! Godkvällens kanske man bör säga i och för sig. Är hemkommen igen. Ursäkta för förra inlägget, osammanhängande var ordet. Aja, är iallafall oerhört glad över danslektionen, blev inte så mycket workout direkt, men är glad över att jag över huvudtaget var där. :)) När jag kom hem stängde jag in mej på mitt rum med iPoden på och dansade tills jag var helt slut. Sen ner och råplugga kemi. Helvete vad jobbigt. Ska fortsätta med det nu.
Är lite trött på mitt liv i allmänhet. Jag vill bara framåt i tiden. Se hur mitt liv ser ut om två månader. Vara superlycklig. Få allt att fungera. Inte göra små problem stora och ha ångest.
Men nu ska ni inte tro att jag är självmordsbenägen. :) Hehe, nej nu ska jag sluta babbla och återgå till min gode vän, herr kemijävel.
fina tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0