Kort om gårdagen och dagens to do's

Tjo! Torsdag var fan ingen bra dag, fredagen var bättre! Ska ta itu med punkterna nedanför (+bädda nytt i sängen) nu så ska inte skriva så mycket, men igår så skrattade jag mej iallafall igenom digibildslektionen ("HUR TÄNKTE DU HÄR MALIN?!"), bowlade (!), var ute och gick och hade världens mysigaste tjejkväll. :) I helgen nån gång har jag 4 jävligt viktiga (okej, heheh) grejer att ta tag i:
* Se till att päronen bokar resa till mitt kära Aladdinland nu, alltså Egypten!
* Beställa HM-kläderna
* Bestämma praoplats (var i hela helsike ska jag vara?!)
* FÖRSÖKA fixa ett sommarjobb

Kommentarer
Postat av: emme

gillar Egypten punkten bäst ;D :D:D <3

2011-01-15 @ 13:12:51
Postat av: En flitig läsare

Praoförslag: Tv4, Yle i helsingfors, Dansgymnasium i Uppsala,Maila stylist på Veckorevyn!

Hemma: CityBlommor, Va en vecka på yrkes media!



Hoppas du finner en bra praktikplats!

2011-01-15 @ 13:50:34
Postat av: Malin

emme: Hihihi, jag med! :DDDDD <3



En flitig läsare?: Oj, haha tack så jättemycket för tipsen! :D

2011-01-16 @ 13:44:23
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0