Vårtermin

Tjoo. Gick ju sådär halvbra att somna igår jo. Efter ett antal timmar gled mina tankar in på Saines och min humor, och massa gamla internskämt. Låg alltså helt ensam i sängen och garvade som fan, vad fult.
Idag var det då skola som gällde. 6 veckor till sportlov, håll uuuut. Ganska jobbigt var det iallafall, humöret flög upp och ner, dubbeltimmarna dödade mej och dessutom fick jag typ sågspån i ögonen eller nåt på slöjden, så de två sista timmarna kliade det som faan och jag fick gå omkring och blinka så in i heeelsike, haha.
Annars var de timmarna chill iallafall, underhöll mej med att bl.a. spela Gris med Hanna, Micke och Mange så. (': (haha, nu har jag skrivit det Hanna!!)
Just nu sitter jag hemma och käkar som fan, och strax ska jag iväg och DANSAA! Grymt. Helt jävla grymt. :)

Kommentarer
Postat av: hanna brandt.

OMG, vi blev nämnda :D:D:D:D:D

2011-01-10 @ 15:38:34
Postat av: Malin

Är det inte ganska galet det?! :D VAR NÖJD!!!! :D

2011-01-10 @ 19:35:03
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Menni possah

Hur jorde du den bilden, guuuud va fin den är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111

Assåå hopa du i vattenet med klederna på eler?????? =)=)=)

2011-01-13 @ 18:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0