SÄG ZUMBA

Tjo! Jobbig dag, igen. Det är så jävla svårt att vänja sig vid skolan efter lovet.. Jaja, slapp engelskan iallafall. Jag och Saine failade dock ganska brutalt med en grej då, men det är lite fult det jo.
Gympan var kul iallafall, hade Zumba. Så länge jag får dansa är jag glad. :') Dock blev det ju lite enformigt när man gör samma grej för 34829956:e gången, men feelgood-feelings var det ändå.
Nu efter skolan har jag chillat och kollat på film med Saine, Viktor och Jacke och för tillfället lagar jag mat. Ikväll dans hela kvällen, kommer dö av trötthet men kul ska det bli♥
angående rubriken, haha jag vet inte (igen). Viktor och Saine kämpade vilt med att komma på rubrik åt mej så, tack hörni :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0