Om två månader fyller jag år (NU snackar vi rubriksbrist)

Hallå! Dagen har varit tung, FAST jag slutade 1. Då är det illa, haha... Alla timmar gick helt asigt långsamt, och så hade vi bara jävliga ämnen. Fy. Efter skolan blev det roligare dock, skrattade så jag inte fick luft med Saine, och begav mej ut i snön i alldeles för tunna kläder för att fota lite (därav mängden smink på bilderna..)! Bilder från det kommer säkert nån gång, ska nog pyssla ihop en header snart. Sen kom Viktor och Jacke förbi här en sväng också, vi kollade på Rasmus på luffen, HAHA.
Nu ikväll har jag mest suttit framför denna burk. Ajaj. Har skrivit lite på mitt svenskareportage också, vad skönt det känns att nästan vara klar med det nu iallafall!
Nu tänker jag redigera lite bilder eller nåt liknande. :) Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0