030210

Hallå. Inte lika mycket vårkänsla idag nej.. Ehe. Fanns iallafall två positiva saker med dagen: Slapp biologin, ehhh, och så var det tortillabuffé. Jag älskar. Gjorde min dag, lugnt. Och på hkn lagade vi hallonpaj (Jaaajaja, jamen det blir ju hallonpaaaaaj!) Alltså. Jag har nog aldrig i hela mitt liv varit så galet mätt som efter det. Hoh.
Nu ska jag iväg och dansa om en stund. Igår var dansen riktigt nice, dock jobbig, stört jävla jobbig. Och det gick helt sjukt jävla dåligt i de nya danserna, på grund av att jag missat en del av komponerandet. Haha, måste ta igen detta nu! Idag har jag träningsverk som fan, får se hur det går nu då, hehe.
Ikväll ska jag kanske ta och börja plugga på engelskaprovet vi har imorn. Låter som en bra plan. Dock galet tråkig. Menmen, that's life.
Ha det bäst!
Haha, måste säga att jag kind of saknar julfesten. :') Trots allt tjaffs och bråk var det förbannat kul, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0