When I'm far too tired to fall asleep

Tjo! Ikväll har jag tagit en låång dusch och sen pluggat engelska. Gick rätt bra, så nu känns det helt fint. Tror jag.
Ska försöka sova tidigt ikväll sen. Haha, i alla fall försöka undvika en natt som gårdagens. Den var fan sjuk. Jag var för trött, alldeles för trött. Så trött att jag inte kunde somna. Låg och dog av trötthet, men somnade inte!! Sen gick jag in i nåt dröm-vaken-halvslummer-stadium.. Det var fan det sjukaste nånsin. Jag drömde fast jag trodde jag var vaken, jag trodde det var nån i mitt rum men orkade inte bry mej, och jag såg.. Vad fan var det.. flygande minimänniskor? HAHA, måste ju fan ha haft feber igen eller nåt... Sen vaknade jag upp i ett ryck också, med en låttext så jävla tydligt i huvudet! Jag kunde verkligen höra Cher som sjöng för full hals "I've been loosing sleeeeep!" Alltså va. Va. Jag är ju sjuk i huvudet.

Aja, nu ska jag käka nåt, sen kolla oth och sova. Skönt med fredag imorgon. Fast shit.. Har digibild och som vanligt har jag inte gjort ett skit. Dessutom skulle jag också vilja fara till Strandnäs på danstillval där, som Erica erbjöd.. :') Fan, vill kunna gå på båda tillvalen, för även om det inte låter så på min blogg, så tycker jag faktiskt om digibild.

Jaja, nog snackat. Tack o hej!

Kommentarer
Postat av: A

fin bild :)

2011-02-05 @ 15:18:59
URL: http://telovskaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0